I've had a little bit too much

Dagen är avklarad och jag är inte försvunnen, tack gode gud för det.
Nä men orgenteringen gick som på räls, tog mig drygt en timme att ta mig runt banan, halvjogga och gick för de mesta, det var grymt lätt :)
Efteråt satt jag och väntade på tove, hanna och nån grabb som skulle ha snålåk till stan och på vägen plockade jag upp tanja för vi skulle ju och träna. Vilken jag inte skulle ha gjort idag, inte utan mat i magen! Körde ännu hårdare än vad jag brukar vilket resulterade i huvudvärk och därefter illamående, trodde ta mig fan att jag skulle spy i bilen påvägen hem, usch så hemskt.
Så nu har jag sovit nån timma och ätit mat, äcklig mat, plättar.. Så blev att jag tröck i mig hårdmackor med salami på istället och ja jag blev mätt av de också.
Så vad ska man göra resten av kvällen då?, pappa hade beställt luleås hockeymatch på tv så tror jag kommer sitta där med en skål popcorn, orkar verkligen inte röra mig, har skavsår fulla fötterna. Depp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0