Hot n cold

Tänke slänga in ett inägg innan jag drar iväg och jobbar lite. Har varit på dom två första lektionerna idag, ides inte gå på idrotten efter lunch då jag börjar jobba då den slutar, blir bara stress då.. Så har stekt mig en burgare till lunch, fick knappt i mig hela trodde banne mig att jag skulle spy! Huh, och ingen frulle idag också, det är verkligen något mysko med mig när jag börjar träna då kan jag knappt äta, och äter jag så pillar jag mest i maten, men sen om jag ligger hemma i soffan hela dagarna så kan jag i stort sen slänga i mig mat utan att känna mig illamående..
Nånå, så nu kan man i stort sett säga att det är helg, ska ju jobba x antal timmar i helgen men ska ändå bli skönt att slippa skolan nu två dagar eller vad säger ni? Trodde faktiskt inte att 3an skulle bli såhär jobbig, känns som om vi gör om hela tvåan också. Suck.. Men man kanske skulle ta och dra sig bort från datorn(?),
blir nog en nap innan jag börjar. Trevlig helg på er gott folk.

Kommentarer
Postat av: emma

nä, jag trodde inte heller 3:an skulle bli så här jobbig :/ får väl hoppas att det är "tillfälligt" just nu. fast jag tror inte de :/

2008-10-17 @ 17:36:00
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0