Ain't gonna play nice, watch out you might just go under

Så nu har jag varit duktig, första morgonen av lovet och jag vaknar före fan, men de är ju ganska skönt att vakna utvilad. Så nu har jag alltså hunnit städa hela toan och mitt rum och själv duschat så inte var man så pjåkig om jag får säga det själv :)
Igår drog vi till kalix och kika vovve, hur söt som helst, hur busig som helst.. ja, då återstår bara en tankeställare, inte för att jag tvivlar men ändå alla pusselbitar ska falla på plats så vi får se! Eller du? Hur som helst så är jag döds sugen och jag tror det hade funkat prima!
Jaja det var ju en liten kort sammanfattning av början på lovet, nu ska jag plocka fram nå kläder från garderoben och därefter ta mig lite frulle för att stilla magen men jag uppdaterar senare. Hoppas man har bestämt sig då så ni kanske får er en bild ..

Kommentarer
Postat av: tove

både jag och pappa blev ju sugen på en till när vi såg den där fina sathunden! Jag hade tagit utan att tveka, om det gällde mig dvs. :p Men du vet vad jag tkr ;) Hihi. HUNDVAKT HÄR!

2008-10-25 @ 11:08:50
URL: http://tovekf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0