Torsdag

10 ÅR SEDAN:
Var jag 8år gammal gick tvåan och hade stora problem med hörseln, förmodligen var det då jag opererades också om jag inte minns helt galet.

5 ÅR SEDAN:
Gick jag 8an på örnässkolan, spelade basket och älskade det.

1 ÅR SEDAN:
Hade jag precis börjat tvåan på gym och hjälpte tobias att flytta.

Igår:
Skrev jag nationella i svenska b, jobbade och var och handlade med tobias.

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
Köpa hus
Shoppa
Spara en hel del
Ge till min familj

5 FAVORIT FILMER:
Purl Harbour
Notebook
Blood daimond
Sen vet jag inte

5 FAVORIT TV PROGRAM:
Mannen som talar med hundar
Hundcoacherna
Miami ink
Desperate Housewifes
Grey´s anatomy

5 FAVORIT SAKER:
Bruno
Tobias
Min mobil
Familj
Vänner

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
Jag är kass på allt vad som har med film och musik att göra så jag har ingen aning.

JAG UTMANAR: Emma, Sanna k, Amanda, Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0