Stay with me

Tre saker som skrämmer mig:
* Bli ensam
* Mörker
* Att aldrig få se min famil och mina vänner igen

Tre personer som får mig att skratta:
* Jag själv
* Tobias och min familj
* Vänner

Tre saker jag älskar:
* Tobias
* Familj och vänner
* Pengar

Tre saker jag hatar:
* Människor som snackar skit
* Att allt ska vara så dyrt här i livet
* Småkryp

Tre saker jag inte förstår:
* Varför livet kan vara så svårt ibland och i andra sekunden så lätt
* Hur en man kan skada någon utan orsak
* Varför inte kvinnor får lika mycket pengar som karlar.

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* Högtalare
* Papper
* Mobs laddaren

Tre saker jag gör just nu:
* Tuggar på en hårdmacka
* Svarar på det här
* Lyssnar på musik

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Ha mycket pengar
* Ha nå kids
* Bygga ett hus

Tre saker jag kan göra:
* Köra bil
* Rita
* Laga go mat

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Ditt hjärta
* Musik
* Vänner

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Köra traktor
* Spara mer
* Plugga

Tre favoriträtter:
* Lax med pressad potatis och citronsås
* Tacos
* Grillat

Tre personer jag utmanar:
* Emma
* Tanja
* Tove

Kommentarer
Postat av: emma

aaah, nää jag orkar tyvärr inte göra de där :p haha :p vad ska du läsa för bok?

2008-11-11 @ 17:13:59
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0