I'm yours

Då var det tisdag idag och jag har sprängandes huvudvärk.
Tänk att jag har börja försova mig, jag som alltid brunkar vakna direkt klockan ringer hör den inte ens nu och idag var jag tvungen springa till bussen, just precis att jag han innan buss chaffören slog igen dörrarna! Kanske min otursdag idag, eller otur och otur men min busskort funkade inte heller imorse...

På skolan har vi haft psykosocialt arbete och det verkade helt intressant, nog för att det är djupa grejer så tror jag ändå att det blir fun, dock så tycker jag att man kan gå lämna in ett skriftligt arbete om minnen och hur uppväxten har varit för jag menar nog för att jag har haft en bra uppväxt är det kanske inte alla som har haft det och vem vill sitta i en grupp på 15 pers och berätta sånt ? Vi fick oss iallafall en tripp till bibblo också, skulle låna nån bok som vi kan läsa men jag virrade bara bort mig och fattade absolut ingenting om vad som stod på sidorna av bokhyllorna så jag gav upp, tänkte att jag ska höra med min kära mor om hon har nån bra bok då hon kommer hem :) Traskade till varvet och tog bussen till b-näset och nog blev jag förvånad när mitt busskort fungerade, min tur hade alltså vänt.. Fick mig en prommis där på bergnäset med bruno och nu är jag allderless hemkommen, har varit på storheden och hämtat tobias bil och nu väntar jag på middag, tobias ska också komma hit och äta sen hade jag lovat tanja att träna efter middagen men jag vet inte om jag orkar, jag har fått sån olidlig huvudvärk så jag bara vill gå och köra in skallen i väggen, ja ni förstår nog vad jag menar.. Skulle nog vara bra om jag fick sova och få bort den hemska smärtan då jag har nationella i svenska b imorgon, vi ska sitta och skriva fem timmar, feeem timmar, förstår ni så hemskt. Ja den människa som kom på de hade nog inte alla myror hemma. Men det värsta är ju att våran lärare har gått igenom typ hela boken med nationella texter med oss och vad för frågor det kan komma och vad vi kan skriva men ingen fattar ett piss ändå så det ser inte ljust ut för oss.

Nå men om man ska gå och lägga sig i soffan och tycka synd om sig själv, jag menar det är inte ofta jag har ont i huvudet och det är inte ofta jag har så här ont i huvudet. Buuhuuu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvudvärk??? Har bara en fråga Hur kan en protes värka??????

2008-11-15 @ 09:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0