I can tell you wanna taste it, but I’m gon’ make you chase it

Reglerna är följande:
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Mina fem saker :

- jag måste somna till en film och ibland kan jag ha sett samma film en vecka.
- jag hatar att gå i mörker, känns som att jag är förföljd.
- jag är väldigt lätt att lära känna.
- fryser jämt, ja har alltid kalla händer och fötter spelar ingen roll om det är på sommaren. alltid!
- bara dom som står mig närmast har sett mig riktigt förbannad.

jag utmanar väl, emma, sanna, tanja och självklart TOVE men jag ids inte skriva nån kommentar så ni får helt enkelt läsa det här ;)


Kommentarer
Postat av: tove

jag har ju gjort den ju ;) huhu.

2008-11-09 @ 11:16:08
URL: http://tovekf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0