Hähä i löv it!

Imorse vaknade man till snö på backen, hur underbart är inte det? Bruno som för första gången fick se snö, han hoppade och gjorde piruetter, sprang omkring som en tok men det verkade då iallafall som att han gillade de :)
Har precis klämt i mig tobias mammas hembakta bröd och dom är dom godaste bröden som finns, jag älskar dom! Tobias fick med sig igår från dom och idag är dom typ slut, det är en enstaka kvar. Men den ska jag spara till tobias.

Annars då, jag måste fara hem till mig för att hämta mina jeans som jag glömde igår och jag kan inte gå i bara sommarpjuckorna och hur sexigt är det att gå med mjukisbyxor och stövlar? Inte direkt så sexigt kanske så jag måste hem till mig, ska passa på att lämna onödigt skit för jag ska sen tillbaka hit och promenera med bruno till stan innan jag ska möta upp sanna och emma i kulturenshus för att gå på en föreläsning om barn och våld om jag minns korrekt.
Om jag ska hinna med allt så är det bäst jag säter fart nu så vi får höras!



upd
Lite ändrade planer nu såhär, jag ska springa iväg till trolltjärn så bruno får leka med pricken och atjo ett tag sen ska tydligen tanja köra in mig till stan, väldigt snällt av henne :) Men nu måste jag iväg, bye bye.

Kommentarer
Postat av: emma

jo det gör jag, ja det är ju bara höra med sanna så det är okej att du läser den sen :)



2008-11-13 @ 21:21:49
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0