Gimme a reason, why I'm feeling so blue

Förstår inte varför jag klev upp i morse för det var det sämsta jag har gjort på länge, plockade upp emma tjugo över tio och for till skolan, möter upp sanna och vi promenerar iväg till våra mentorers rum men det är låst så vi tar oss inte in, vi hade som sagt tänkt låna telefonen för att kunna ringa lite samtal som har med vårat projektarbete att göra men det misslyckades då vi inte hade någon nyckel eller lärare i närheten så vi satte oss i datasalen och fördrev en timma med att kolla på kläder och julklappar. Övertalade mig själv att jag kanske skulle kunna ta och gå på den där föreläsningen om diskriminering så vi går och sätter oss i atteljen där den skulle vara, men så snappar jag upp att en av värdarna pratar med nån som frågar vad det ska vara i atteljen då och då svarar hon "om romer" jahaa tänkte jag och drar med min sanna, emma och martina ut därifrån för det var verkligen inte det vi skulle gå på så vi provar gå till bibblan men där är det nån sjuk joik(?) som ska vara och då ger jag upp, körde hem emma och nu sitter jag här och skriver, har precis ätit heta räkor som lunch och en härlig chokladmuffins och kaffe till efterrätt! ^^,
Behöver en liten koffeinkick innan jag tar tag i att städa mitt rum och tvätta bort kläderna jag har i min tvättkorg, sen klockan fyra blir det till att börja jobba känner mig dock inte så motiverad idag men jag kommer nog bli glad när jag får lönespecen. Ikväll blir det förmodligen att fara till antnäs en sväng, vi ska väl och byta tobias stereo mot en som tobbe har sen ska jag bara mysa med bruno som inte är så pigg nu, han byter tänder och det märks, han är nere och äter dåligt men det blir nog bättre snart. Nu ska då jag ta tag i sysslorna innan jag blir för lat och drar nån dålig bortförklaring så att jag får göra det nån annan dag.


 ♥ tobias & bruno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0