Gimme a reason why I can't feel my heart

Har varit en lång dag, är bara mest förbannad nu, finns så många människor som bara tänker på sig själva och på deras känslor och verkligen skiter i andras.
Sitter och lyssnar på musik som syster precis har skickat, ska ta och gå ut på en kvällspromenad innan jag går och sover sen, inatt nån gång när jag bearbetat dom här låtarna nog många gånger. För en gångs skull känner jag mig som en ärta i rymden, jag orkar inte säga eller göra nått för att du ska komma till mig, det är alltid samma sak, samma samma sak. Men nu har du ju vunnit ditt pris och jag har ingenting att säga till om, eller jo det har jag, men jag orkar inte.
Det spelar ingen roll och det har det nog aldrig gjort. Om du bara visste ....


och jo, du anonym, du är inte anonym längre och det var kul så länge det varade. nästa gång kan du ju skriva ditt namn, det blir så jobbigt att kolla upp ipnummer. men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0