Du kanske borde tänkt på nånting mer än bara kicken

Äntligen är det färdigjobbat, nu har jag jobbat hela helgen men å andra sidan har det varit ob hela helgen så jag ska vara glad att det var jag som fick jobba för det var nog många som gärna hade tagit mina pass så att säga.

Igår när jag hade slutat for jag direkt till tobias mamma och pappa där det bjöds på middag, efteråt höll jag på att somna i soffan men en kopp kaffe gjorde susen och jag var igång igen, vi passade även på att fara ut till antnäs och hälsa på tobbe med familj och nog var det väl kanske lite för att vi skulle visa upp lill prinsen våran också :) hur som helst satt vi där och åt lite godis och surrade på, jag lekte lite bil med alfred.
När vi kom tillbaka till luleå for jag och körde min lillasyster och hennes kompisar till bv och därefter hem till mig där jag och tobias somnade till nån skräckis, vaknade vid ett och for till bergnäset och såg klart skräckisen sen somnade vi pang bom och vaknade imorse av väckarklockan och sen dess har jag jobbat.. det var väl en kort sammanfattning och nu är det dax för middag, jag är hungrig! och jag saknar bruno.


lilla gumman jag tror inte du har alla hästar travandes rätt i skallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0