All you have to change is everything you are

Tänkte slänga in ett kvällsinlägg här innan jag traskar ner till mig, borstar tänderna och hoppar i säng. Fick ju inte direkt sova ut imorse som tobias fick, han sov till halv två den jäkeln medans jag gick upp och ut med bruno vid sju första gången så nu ska jag passa på att sova ut imorgon, eller så gott jag kan, jag har ju endel ärenden att ta itu med innan det är dax för skola..
- hämta ut min mobil från jan hansson
- gå till banken och be dom ta bort spärren till mitt sparkonto

och efter det blir det skola, kom just på att jag ska ju och träna med tanja imorgon när jag slutat och medans jag tänkte på de slog det mig att vi ska ha fys på motion & träning imorgon. fun. nä men träning är härligt, måste bara ta med mig nå frukt annars kommer jag få ett migränanfall såhär lagomt till när jag springer på bandet på helex.. Men som sagt, nu godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0