Too much of no sound

Känner mig lite smått stressad, dagen började inte bra tack vare tobias som mot alla odds skulle gå upp klockan sju bara för att gå upp då, hur tänker man då? Inte nog med det så skulle han få upp mig då också, halv nio gav jag upp och satte mig framför tvn och slumra lite medans tobias spelade tvspel, drog iväg och jobbade vid tio, var tvungen rycka in på pappas jobb idag och jobba då alla var sjuka utom pappa så annars skulle han ha fått jobba själv så jag ställde upp, imorgon också! Det blir nog årets sista goda gärning skulle jag tro, annars har min chef ringt idag och jag han inte svara när jag var mitt uppe i att fixa bilarna så jag vet inte vad han ville, förmodligen jobb och jag känner mig så dum som inte han svara, ringde upp när jag insåg att jag hade missa hans samtal men då ville han inte svara. Sorry boss!
Annars så har ag hunnit med att tjaffsa med mamma nu såhär på kvällskvisten och det är inte mitt fel, hon är så sjuk i skallen ibland så man blir ju mörkrädd, idag var och är ännu en sån här dag då jag tycker ruskigt synd om den kvinnan då hon verkligen beter sig som en flicka i tonåren...
Mjaaa om man ska ta och gå ut med brunte på en prommis nu medans tobias sover, orkar inte vänta på han för han kommer nog förmodligen inte orka gå en långis sen med mig ändå så.. Bäst att pysa nu på en gång då!



Kommentarer
Postat av: e

naaaw, vad söt han är bruno :)

2008-12-29 @ 19:43:02
URL: http://emmoos.blogg.se/
Postat av: e

det blir fest hos martin. vad har du för planer? det skulle vara skit kul om du kom till martin? :D

2008-12-29 @ 22:57:16
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0