Tidsfördriv som vi alla gillar

Brukar du komma i tid: Mjoo
Vad hade du i din mun senast: Kaffe!
När mår du bra: När jag får umgås med personer som gör mig glad.
När blev du fotad senast: Förgående helg
Hur känner du dig nu: Aningens trött men snart börjar nog kaffet värka!
Kan du laga mat: Japp och goo dessutom!
Vad pluggar du: För tillfället inget.
Vad tycker du om fötter: Ja utan dom hade vi alla stått ganska still
Är du smart: När jag vill
Vad har du på dig: Mjukis brallor och en huvtröja med en turkos flirtgubbe på!
Är du aktiv i skolan: Haha nää
Vad saknar du: Sommaren.
När och varför grät du senast: Förra veckan när allt sket sig
Var det pinsamt att svara på det: Nope
Hade du en bra kväll igår: Mjoo den var trevlig :)
Din favoritdryck på morgonen: Beror på, dom senaste dagarna har det varit vatten
Vad ska du göra i sommar: Jobba, sola och bada!
Är du nöjd med ditt liv: Mjoo, men man hade ju gärna varit rik.
Vad vill du jobba som:  Den fronten står still.
Har du tråkigt just nu: Japp annars hade jag inte suttit här!
Vad gör livet värt att leva: Tobias
Vad i livet ångrar du: Mjaa, jag vet inte.
Är du musikalisk: Nope mer tondöv
Vad lyssnar du på för musik: Bland
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nää
Är du bortskämd: Nää, eller ja, kanske lite uti vissa saker.
Är du trött: Njaa kaffet börjar verka!
Vad gör du imorgon: Forhoppningsvis får jag sova ut annars vet jag inte.

Din första
Operation: 01 eller 02 ?
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Sara
Första priset: Det var nog antingen innebandy eller basket minns ej.
Första sporten du började på: Basket tror jag?
Första husdjuret: Sköldpaddor!
Första semestern: Turkiet
Första konserten: Det minns jag då inte.

Favoriter:
Filmer:  Komedi ...
Tvprogram: Desperata hemmafruar, grey's m.m
Musik: Takida
Drink: Jordgubbssak.
Kroppsdel (på kille): Helheten
Sport: Basket eller innebandy
Plagg: Tights
Skola: Örnässkolan, högstadiet!!
Bok: Ingen aning, cesar milans..

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Invänta tobias och gå ut med bruno
Lyssnar du på: Tvn..
Väntar du : Jaa som sagt tobias
Tittar du på: Skärmen

Vad  föredrar du (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Både och!
Busig eller lydig: Busig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0