Take the past, burn it up and let it go

Det blev cesar sallad till middag och det var ju nå sjukt gott, tror helt klart att jag skulle kunna leva på de, ett tag iallafall. Har även nu efter maten hunnit med att he upp en ljuslykta i mitt fönster, mamma har varit och handlat en åt mig, så nu är det lite mer julstämning här men jag funderar ändå på att hitta på att göra nå juligt imorgon när vi ska pyssla, men jag vet inte, vi får la se som sagt! Varför sitter man här och degar på msn, lyssnar på musik och skriver blogg när man egentligen borde göra så mycket annat som tex svenska b, vi har nationella muntligt imorgon och har jag skrivit nått, nej. Hurra för emelie, ikväll blir det att sitta med boken i famnen heela kvällen. Jag kommer aldrig klara av att lära mig de utantill. Blä... Kanske bäst att sätta igång nu men innan så ska jag bjuda på en bil på bruno från när vi var i aapua :)


Kommentarer
Postat av: e

vad söööt =D

och vad snygg din blogg var nu! :) pusssis

2008-12-01 @ 18:46:07
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0