Kyligt ute

Höll på att skriva syrligt men i sista sekund insåg jag mitt misstag och började fundera på vad det egentligen heter och kom fram till kyligt, får hoppas på att det är rätt.
Hur som helst var det ju nått jag ville komma fram till och det är att det är så fruktansvärt kallt ute, är hos tobias nu och när jag skulle gå från parkeringen till lägenheten la jag benen på ryggen och sprang, det är inte härligt att vara ute nu inte. Usch. Jag hatar när det är kallt. Undertiden jag har spenderat min tid här inne i värmen medans tobias har legat och sovit - han gör det fortfarande då han har plogat hela natten så han var i säng elva tolv ett ?  Åer till vad jag har gjort, jo jag har städat, diskat undan all disk, tror närmare bestämt det var disk över hela diskbänken... Men jag var flitig och diska bort allt, passade även på att städa undan en massa skit som låg framme. Bruno sitter här bredvid och piper, han vill ut i kylan och tobias sover så det blir väl jag som får förfrysa ansiktet. Brrr.. Ikväll blir det antingen att fara till farfar och gun och fira gun som fyller år annars blir det att vara här och se despret, vi får se men nu måste jag ta på mig munderingen och bege mig utåt. Vi hörs om jag inte fryser fast där ute nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0