Jullov

Fick ju det redan i tisdags om man säger så.. Igår var jag och klippte mig, blev nöjd :) Det blev bra, sprang även och köpte hårfärg så igårkväll gick jag över till tanja och stefan så tanja färgade mitt hår, det blev mörkt, riktigt mörkt. Passade på att fika lite go fika när jag var där för tanja var så duktig och bakade vaniljbullar och kanelbullar, riktigt goda sådana också :) Gick tillbaka till tobias och spelade lite tvspel med t, blev sandning för han vid 23 snåret så blev att sova själv, usch. jag sover hellre själv hemma i huset än i lägenhet! Vaknade iallafall av att tobias kom hem vid fem, somnade om och vid åtta började hans telefon gå varm, han pratade i nattmössan, helt i sömnen, dom han prata med fattade nog inte ett skit, blev sandning vid nio igen och då tänkte jag att jag kan ju vara snäll och följa med han om han nu skulle bli trött så får jag ju klubba han i skallen, så det har varit en lång dag i lastbilen .. Har precis kommit hem och fått i mig nå mat i magen, ska köra amanda till skolan för dom har öppet hus, sen ska jag invänta tobias som skulle komma hit nu snart, ikväll blir det film och mojs! Men nu skriker syster, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0