Jobb, jobb, jooobbb ..

Ja tänka sig att i sista sekund ringer chefen ut en på jobb, så jag har jobbat hela dagen idag och det blir jobb imorgon också, från två till åtta sen är det julafton! Tror jag och älskling ska ha oss en liten julafton imorgon kväll då jag har jobbat klart, öppna lite paket och äta julskinka på hembakat bröd, de bästa!
Nu har man då iallafall fått i sig lite mat och fått sig en härlig dusch, sitter hos tobias och väntar på att vi ska fara till hans mor och far en sväng och därefter blir det att hämta playstationet så jag får nöta lita ikväll, ska höra med syster också om hon ska följa med hit och joina mig :) annars händer det väl inte så mycket, måste hinna med att fara och utbyta julklappar med emma, men vet inte om jag ska ta det imorgon eller om man hinner idag? Aja det löser sig :) Nu ska jag lägga mig och vila ett tag innan det är dax att sätta fart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0