Fast i ett träsk

Eller man kanske ska säga en snårskog? Sitter och försöker få ner en massa saker på papper, försöker även renskriva så att jag lätt ska kunna läsa på papprena vad jag ska prata om. Är det nått jag hatar så är det sånthär, inte fr att det är jobbigt att stå framför en grupp på 50 pers för det är ju ganska vardagligt för oss men att inte ha ett arbete, eller ja jag har ju ett på g men hur fasiken ska jag kunna få in allt i huvudet till imorgon? Jag hoppas verkligen på att vi inte har redovisningen imorgon utan på onsdag så jag hinner plugga lite imorgon när jag kommer hem från boden. Måste iallafall köra igenom skiten ikväll och kolla så att de jag säger tar sig upp emot 5 minuter, man måste prata 5 minuter, hemskt. Jag får nog prata som en riktig norrlänning, ta två minuters pauser mellan orden. Haha vilket skämt det skulle vara!
Nåå om man skulle sluta pausa, ta sig till kaffemaskinen och trycka ut en kopp kaffe och fortsätta med detta elände! Eller så tar jag och går ut och kör lite traktor föt nu är tobbe här och ska ploga åt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0