Äntligen kan man pusta ut

Idag har jag varit duktig och efter skolan har jag spenderat min tid på stan, har köpt klart alla julklappar, tror jag bar omkring på sex påsar, tungt och jävligt men nu är man äntligen klar :) Har till och med en massa pengar över så jag kan köpa lite julkläder eller nå nya leksaker åt bruno, han har lyckats ta isär några haha.
Annars så ska jag ta mig nått lätt att äta sen ska jag ta mig i kragen och börja renskriva religionen som ska redovisas på tisdag. Men det är inte det stressiga momentet, utan det som stressar mig är ju att jag ska ha läst en bok till på onsdag och jag har inte ens börjat, den ligger här på nattduksbordet och dammar typ. Menmen jag får väl ta tag i det på söndagkväll, annars så är jag så gott som ledig på fredag, härligt! Ska passa på att fara och träna med bruno på kronan, nu hade ju det där huset i kallax inte suttit fel, man hade haft det hur mysigt som helst och sen hade bruno haft världens gård och springa på.. Men nu ska jag sätta fart och börja göra nån nytta drömma får man göra sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0