2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tatuerade mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte vad jag hade för nyårslöften men troligen inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo, ett par bekanta

4. Vilka länder besökte du?
Thailand och Finland

5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En till tatuering, hål i tungan och lägenhet

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
14/2, 25/10

7. Vad var din största framgång 2008?
Jag skaffade mig ett extrajobb

8. Största misstaget?
Jag vet inte.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, sjuk har jag varit men det var för ett tag sen.

10. Bästa köpet?
Bruno, min bil och förlovningsringarna

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi hämtade hem Bruno och när jag och tobias förlovade oss

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Tears don't fall

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag tro.

15. Hur tillbringade du julen?
Först hos farmor med släkten sen på björkön med faster och hennes familj

16. Blev du kär i år?
Nej, men jag är kär

17. Hur många one night stands?
Inga.

18. Favoritprogram på TV?
Oj desperata hemmafruar kanske?

19. Bästa boken du läste i år?
Gossip Girl

20. Största musikaliska upptäckten?
Svår fråga när man är all ätare!

21. Något du önskade dig och fick?
Jo en massa.

22. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig nog en fet vinst som jag inte fick.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Umgicks med familj och vänner

24. Vad fick dig att må bra?
Tobias, sommaren, bruno, vännerna och familjen

25. Vilken kändis var/är du mest sugen på?
Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: e

jag snor listan av dig ;)

2008-12-25 @ 16:49:49
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0