Mina vänner, det är ny månad och ny helg!

Jag har även införskaffat gymkort igen, på helex. Fick en fin ryggsäck och vattenflaska också:) 
Var på mitt första indoor walking pass igår och benen skrek men oj så roligt och framförallt skönt, har bokat in lördag, söndag, måndag OCH tisdag med grypp pass.

Jag som trodde våren var på g men då blev det dax att sjunga, jag ser det snöar istället.
Påtal om vår så har jag sålt min bil, klirr i kassan, ska åka till tyskland och hämta mig en ny bil, kombi så jag får in en hundbur till bruno, jag och marie ska ju fara runt och spåra i sommar, börjar med spårprov i maj i piteå.

Lunch nästa.

Kommentarer
Postat av: Raymondandrea

I am really impressed!!

2012-06-20 @ 10:12:05
URL: http://raymondandrea.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0