jobb jobba jobbaa jobb

som sagt, helgen kommer spenderas på jobbet med jobb och kaffet kommer vara min bästa vän hela helgen för jag känner redan nu hur trött jag börjar bli, dags för en expresso!
inte nå korta pass heller, så nu är det bara bita tag i tungan och tjäna storkovan för den lär behövas när gaddningen börjar, fyra tider är bokade och jag är exalterad som aldrig förr, det kommer säkert bli ursnyggt när det är klart men jag kommer nog få lida pin också..

nu ska jag göra lite nytta, slutar sju och då ska jag promenera till volvo där tobias och tommy kommer vara och lägga solfilm på pärlan, den ska städas också!!

Kommentarer
Postat av: lina

inte var det någon tompa i tvätten kl.19

jag och sara ska promma mot bergnäset nu. vi kanske syns ikväll ;)

2010-05-07 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0