Need you now....

Räkningsdag idag och den här månaden är det inte roligt vill jag lova, genom att jag har bytt jobb så har jag bara fått en liten summa från mitt tidigare jobb då jag bara jobbade några dagar in på den här lönemånaden innan jag slutade, men jag ska nog klara det fint ändå. Jag klarar mig själv, like allways.

Har varit på spåret och sprungit med mamma, jag ska börja ett nytt liv.
Och du är inte välkommen, inte ens med ditt fjäsk.
Kommer inte gå i närheten av dig ditt patetiska missfoster, hoppas du läser, tar åt dig, växer upp och inser att du är en liten myra i rymden som inte har någon. Egentligen är du inte ens värld att tas upp här men jag tycker så förbannat synd om dig så jag tillägnar dom här raderna till dig.

Ikväll ska jag på kalas;) Dock blir det bara kaffe och inget gofika, men vet ni vad?
Jag är inte ens sugen, jag vill bara ut och springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0