Let's give it a try

Hej jag heter Emelie, men ni kan kalla mig för söt.
Jag gillar Hitler lagom mycket, nästan lika mycket som Westlife.
En gång kom polisen på mig på bussen när jag stal pengar inför gosedjuren.
Men då sa jag bara att jag motionerade.
Nu ska jag be en bön så ingen damsugarförsäljare hoppar fram ur garderoben.



Sitter på pappas jobb, igen, är här ganska ofta nu för tiden men vi gör bara nyttiga saker såsom målar och hänger upp saker på väggarna trycker hamburgare och strips.... Ska och jobba på trettio minuter och jag börjar redan få kramp i magen, så mycket trivs jag. Inte nog med det så stänger jag, SJÄLV. Deprimerad människa........

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej!



Klicka på knappen "bloggdesign" bredvid headern. Där finns all information du behöver vid beställning, läs hela inlägget. :)

2010-04-25 @ 12:13:32
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Evelina - Gravid i v34 <3

Bordet har jag köpt på rusta för längesen och stolarna fick jag av mamma. Vet inte vars hon köpt dom. Mattan kan man nog hitta på tapet och golv affärer, fråga bara efter en matta som passar bra på balkong, tror de finns olika färger :) Måtta hur mycket du behöver också köper du en sån stor bit och sen klipper till den. Den är perfekt att bara dammsuga av.

2010-04-25 @ 14:41:23
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0