Friday

Idag är det fredag, har haft mig en sovmorgon, men som vanligt är det en liten tobias som alltid lyckas ringa och väcka mig när jag för en gångs skull inte hinner bli väckt av bruno ;) haha, ingen skada skedd iaf.
Idag är det även löning och jag blev mer än lycklig när jag kollade kontot imorse, dubbla löner den här månaden så nu blir det en hel del sparat, dessutom ska man ju hinna med en vända på ikea med älsk.

Annars då? har hunnit med att cykla en vända med bruno och busa med han ute på gården, duscha honom och baka lite bröd :) Börjar jobba om drygt två timmar, hoppas på lite folk ikväll och att kläderna vi har beställt har kommit!!
Sen är jag ledig tom måndag då det blir att pina sig en stund, underbart, ska nog hinna med en bio vända i helgen om det finns tid och plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0