Åttonde juli

Har just kommit tillbaka från en promenad med bruno.
Så nu sitter man bara och väntar på att klockan ska närma sig ett så jag kan dra mig in mot stan och möta jennifer, vi ska gå och sola oss bruna. Mer eller mindre.

Igår var jag in på stan med jennifer i hopp om att finna mig ett par snygga skor som jag kan ha i helgen och resten av sommartiden och guess what, jag hittade ett par, dom skor jag har velat ha så länge som redan hunnit ta slut en gång hade kommit in igen så jag slog till direkt, i'm in love.
HIttade mig även en snygg tunika som man kanske skulle kunna kalla det, som också matchar mina skor, deni! ;-) Förövrigt så börjar jag jobba klockan fyra idag, går kväll, imorgon är man ledig och sen är det helgsrutten som gäller, men genom att man går kväll på söndag blir det farmen och trevligt på lördag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0