the game ain't what it used to be

Haa, äntligen hemma! Har varit en mer eller mindre fartfylld dag och mer kommer det bjudas på imorgon då det är brandmansyrket som ska provas på! Men åter till dagen, började dagen med motion och träning, låga höjder då vi skulle knyta ihop oss tre och tre och ta oss runt en bana, jag var med sandra och gustav, vi misslyckades totalt, jag har nog inte garvat så mycket på länge och det var klart dagens höjdare! Tråkigt bara att dét inte kom på med på film! Iallafall så traskade man iväg mot örnen och historian som vi skulle ha, sista lektionen före provet, tror ni välle var där? Ånej sjuk stod det på dörren och måntro om min ilska brände några celler i hjärnan för jag drog iallafall iväg till helex och sprang fem kilometer med tanja, idrott idrott idrott idrott och ännu mer väntas... Efteråt var det gott om tid kvar till min andra idrottslektion så jag och tanja for och släppte hundarna på trolltjärn där dom fick busa av sig, han även med en sväng hem till tanja och stefan där jag käkade mina mandariner, for och lämnade bruno till tobias och for iväg till hälsans för andra gången idag där det stod höga höjder på schemat, gick upp tvåa efter sanna, trodde jag skulle dö på vägen upp efter den 10 centimeter breda och 20 meter långa stegen som ledde upp till hinderbanan, när jag väl kom upp var mina muskler i armarna dubbelt så stora, stenhårda och knallröda, jag hade verkligen våldhållit mig på den där stegen, hah.
Men sen var de igång och huuua så skönt det var att till sist landa på backen igen, JAG ÖVERLEVDE och är stolt :-)  

Så efter skolan har jag varit och kollat skotrar, skulle inte förvåna mig om tobias kommer med en ny imorgon när jag kommer hem! Blev lite mat med tommy och lina och en sväng förbi tobias mor och far nu på kvällskvisten där jag mestadels hjäspade, är trött som en gris.. Sitter hos mig nu och väntar på att min gubbe ska komma så vi kan duscha och sen se nån bra film och tillslut avsluta kvällen med en tur i skogen med bruno, måste ju upp tidigt imorgon så blir väl inget vakande ikväll inte, men jag tror jag överlever iallafall! ;-) Hoppas på varmare väder imorgon, men nu ska jag lägga mig i soffan och invänta gybben!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha men nee :p

2009-01-16 @ 20:23:38
URL: http://aamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0