Du är vad du gör

Ah, höll på att försova mig idag men jag snappade att någonting var galet när tobias ringde och nästan hela signalen hade gått men jag hann! De må ni tro, annars har det varit en toppendag på skolan idag, jag och emma har insett att vi är klara med bf kurserna, eller iaf så gott som, har bara dom här två veckorna kvar nu innan lovet och dom kommer noh bli lugna, skönt!, sen är det bara tio veckorns praktik kvar av skollivet! Slutade strax efter tio, så jag promenerade i kylan till östermalm och åkte med tobias, sen har vi hunnit med att vara med bruno till vetrinären, fick söva honom och jag har nog aldrig sett en så söt hund i hela mitt liv! Jag fick mig då ett gott skratt, det tråkiga var ju att han var irriterad och röd i halsen så det blev en pencillin kur på hela 13 dagar! Det roligaste var ju när han skulle till att vakna, de var några små valpar som väckte han med deras ylande :p han är ännu groggy och haltar omkring som ett fyllo, haha ett gott skratt förlänger livet, nämen nu ska jag allt sluta vara så elak!
Nu blir det till att slå på bastun, jag och älsk ska bada! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0