to good for you

Sitter och inväntar avfärd mot jobbet, jobbar kväll så det är bara att bita ihop, jag är rysligt less nu, inte minst sagt när jag såg månadens lönespec.

Har hunnit vara på stan en sväng och inhandla lite julklappar, dom sista som jag hade kvar och tro mig, man fick så gott som hugga sig fram. Varför handlar alla sina julklappar i sista stund? Jag ska då inte in på stan under jul.
Bruno har också fått sig lite klappar under granen, ett stort hundben och en pipleksak, han är lite nyfiken på dom redan då jag proppat dom med godis för att han ska öppna dom själv på julafton.

Nu då, mina julkänslor har inte kommit och jag tvivlar på att dom kommer komma, men det är väl bara att se glad ut, för det är ju bara en dag kvar till jul. Kanske man ska fixa en julskinka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0