Makes me work a little bit harder

Kom precis hem från skolan, mitt ena ben värker och dunkar, känns ungefär som om det håller på att explodera vilken sekund som helst. Iallafall så känner jag mig stressad, ska vara på kulturens hus klockan kvart i tre för att möta carro, vi ska tydligen träffa nån politiker och diskutera våran idé eller nått, jag vet inte riktigt. Och när jag suttit där tretio minuter måste jag återigen fly fältet bort mot pappas jobb där jag ska vara klockan fyra för vi ska total renovera hans kontor i helgen och jag har lovat att hjälpa till med målningen, golvläggningen och möbleringen. Så alltså, det är på StarWash jag finns i helgen, ni kan ju komma förbi på en fika!
Annars så får ni ha en trevlig helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0