Tried to be chill but your so hot that I melted

Kan ju börja med att säga att detta har varit den skönaste dagen på länge, skoldagen alltså. Började dagen 08.15, satt och väntade på att anders skulle ta tag i att börja prata om svenska b nationella, givetvis tänkte jag att jag hade fått ig på uppsattsen och g på muntliga men så var inte fallet, jag fick mvg på uppsattsen och vg+ på muntliga! Jag är inte så dum ändå.. Sen efter man hade fått sig ett leende var det att prata med mentorn så vi väntade på camilla, jag hade väl prta klart med henne kvart över tio halv elva, så då tog jag och promenera in till stan och köpte en mobilficka som jag kan ha mobilen i och nå displayskydd, vill ju inte repa skärmen eller mobben nu när den är så ny! Sen fick jag ett samtal av min man som jag skulle möta upp och ta hunden av men så blev inte fallet, eller jo jag mötte upp han och vi bästämde att vi skulle lunch ihop så vi drog och luncha på palma med hans arbetskamrater sen åkte jag nån vända innan jag tillslut promenerade hem med bruno, tog en extra lång vända genom kronan och skogen och allt de så han fick springa lös, tränade på att han ska komma när man ropar och det går bara bättre och bättre. Idag kom han varenda gång man ropade på han och det är ju framsteg :) Så nu ska jag ta tag i religionen och renskriva klart det mesta och ta fram nå bilder som gör arbetet roligare, dessutom ser det ju större ut då ;) Hähä bad girl, nä men skämt å sido vi hörs jag ska göra lite nytta! Justja, glömde säga att jag är ledig imorgon, ggrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0