They played our song

Jag måste erkänna att jag trodde aldrig att jag skulle få ihop en analys men här sitter jag med en två dataskriva sidors analys mellan buddhismen, kristendomen och hinduismen och jag kan ju bara meddela att det känns för jävla skönt! Ska bara leta fram camillas mail sen skickar jag iväg den och höstterminen är avslutad, see you next year.
Ikväll blir det att fara ut med bruno, funderar att dra mot tjuvholmssundet och promenera så han får springa lös, lite mental träning för att att komma när man ropar men nu har han faktikst börjar lyssna riktigt bra, peppar peppar ta i träää nä men det är så kul att se att lillen gör framsteg. Hoppas även min kusin hör av sig, hon har själv två rottisar så tänkte höra om hon har nå små knep jag kan sno av henne, har även märkt att bruno älskar att använda nosen, kanske blir en spårhund? ;) Det återkommer vi nog till vid ett senare tillfälle haha.
Annars då? Mjooo imorgon ska jag och klippa till ruffset på skallen samt köpa hårfärgning för nu ska här stylas, nä men nu är det gode dax att ta tag i frillan. Vet bara ännu inte hur jag ska klippa mig, för har inte riktigt nerverna till att säga "klipp nån snygg frilla", är för rädd att det kommer se förjävligt ut eller att när man är klar så är allt hår borta och det skulle jag ju aldrig palla att gå i kort hår, jag som har sparat så länge! Så, någon som har något tips på vars man kan kolla coola frissor?, kanske kan googla runt lite..
Och amanda jag vet att du är här och läser så leta fram en cool frilla åt mig är du gulli! :)



Kommentarer
Postat av: Anneli

ursäkta att jag frågar. Men har din syster Amanada någon blogg??



Kram Smoggen

2008-12-16 @ 16:31:21
URL: http://smoggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0