Tell me how you gone breathe without me

Ja egentligen var det tid för säng för mig för nån timme sen men här sitter man, har just haft en lång jäkla diskussition (hur det nu stavas?) med en trångsynt jävel som jag just nu bara hade velat nita ut tänderna på. Oherregud, att man aldrig växer upp? Tar det verkligen hela livet för vissa att bli mogna i knoppen?
Ja man slutar då aldrig att förvånas över vissa individers gps i skallen.

På tal om något helt annat så har jag orgentering imorgon ute i karlsvik, har tom anmält mig till "tävlings"-orgenteringen som är på 4,9 km. Och det bästa är nog att inte uttala mig om hur jag tror att det kommer gå.. Eller ja okey, jag kommer tappa bort mig helt enkelt men, jag menar, bara att jag anmälde mig och åker dit imorgon visar ju att jag är värd mvg i slutbetyg! Haha, "skriv upp det i snön" som tobias brukar säga. Nä men om jag ska ta och ladda upp batterina i gps:en till imorgon, jag vet, jag vet, ni kommer sakna mig om jag försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0