I see you got that fire by the way that you walkin!

Jag är så trött att mina ögon håller på att rulla ut ur hålen dom egentligen sitter fast i, dock inte nu, alltså dom sitter inte fast nu om ni fattar?.. Äh.
Idag har det varit en riktigt rolig dag, först och främst var man på skolan, satt och babblade i matsalen som vanligt, gjorde bort lite svenska och religion.. Där vid elvasnåret bestämde jag, emma och marie oss för att dra och käka buffé på exotic så vi drog dit, käkade oss feta på all mat vilket inte kanske var så smart då vi direkt efter maten drog till piteå och kolla balklänningar, tror ni jag skämde ut mig när tanten i affärn drog fram en balklänning som såg förjävlig ut och ut ur min mun kom bara de härliga små orden "det där är nått min farmor inte ens skulle ha på sig" jahapp medans marie och emma garvade så dom nästan låg ner på backen förstod jag mitt misstag och börja flina som bara jag kan :) Åker då aldrig dit igen kan jag säga. Men vi passade iallafall på att ta oss en runda i pite när vi ändå var där, emma köpte kattgodis och det var nog allt ? I pite iaf. När vi kom tillbaka till luleå drog emma och hämta sin pappas härliga bil som vi ragga runt i medans vi väntade på att klockan skulle bli fyra då både min och maries tobbar slutade jobba. Givetvis har ju marie en tobias och jag en, vi delar ju inte för er som trodde de, skämt å sido så lämnade emma av mig och marie på bergnäset och kan det ens ha hunnit gå två minuter från det att marie såg min råtta och de att hon hade fått den att explodera? så nu har jag tejpat den fint med eltejp!.. När karln min slutade for vi och handlade karré som vi käka till middag, mums! och där vid sju kom tobias päron och hälsade på så jag snörde ihop en smulpaj, ganska lätt nu när dom finns färdiga i affärn! Ha.
Så nu på kvällskvisten innan jag drog mig hemmåt har jag och älsk tagit oss ett bad och sett tv, så nu är jag måttligt trött, kommer nog somna så fort jag släcker lampan eller ännu värre, då jag publicerat de här inlägget kanske ?



 ♥ tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0