You make the sun come up on a cloudy day

Jag ursäktar för att jag är en dålig bloggare men min helg har varit späckad med roliga saker så har inte riktigt haft tiden. Som idag, planerna var väl att jag skulle pusta ut och ha mjukisar på mig hela dagen men icket. Tårtbak, fika, fika och åter fika har fyllt min dag och jag kom allderless nyss hem. Jag och tobias har varit hos hans mor och far och dom har firat farsdag, vi firade pappa redan imorse med paket och tårta så jag passade på att följa med och vara lite social.

Har suttit och spanat runt på mobiler och det är väl ganska konstigt att det kan skillja tusen kronor från ett ställe till ett annat eller vad? Men man får se, nu är ju min mobil klar och jag måste och hämta den imorgon vid elva då pappa har lunch då den står på hans jobb. Så imorgon bestämmer jag väl mig om det blir att önska sig en ny mobil i julklapp, vi får alltså vänta och se men jag är gode less min w810i.. Måste även in till banken och be dom ta bort min spärr till mitt sparkonto för nu behöver jag verkligen dom pengarna så spärren ska bort så det så! och när jag har fått bort den ska bilförsäkringen betalas och sedan ska julklapparna börja införskaffas, jag har redan en lista med saker som jag köpa, det är ganska så skönt må jag säga. Men nu står bruno och puffar på mig så måste gå och leka med han och amanda, måste även prata med pappa om lite extraknäck på hans jobb, vem vet han kanske har nån bil som måste göras? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0