Hold your head up high

Är du singel? jo
Är du lycklig? just nu är jag lycklig
Är du uttråkad? jo
Är du ledsen? absolut inte
Är du italienare? nä svensk
Är dina föräldrar fortfarande gifta? jo

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja absolut
Har du någon gång blivit sårad? det har nog alla
Har du någonsin tänkt på samma t/k flera gånger under samma natt? ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? ja
Har du haft en hemlig beundrare? jo tydligen har jag det
Vill du gifta dig när du blir stor? ja jag ska gifta mig

Telefonsamtalet du gjorde? någon kund som ska hämta sin bil
Telefonsamtalet du fick?  lennart fordhallen
Personen du var med? pappa, lunchade på östens
Roligaste grejen som hänt? jag fick en puss
Personen du smsade? magnus
Du tillbringade natten med? bruno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0