Om du vill bli min fru ska jag ta dig här och nu, men om du inte kan får du ta en annan man

För dig skall jag slåss och gå bärsärkagång
Och dansa på logen hela natten lång
Och om du vill ha mig så har du mig här
Jag tyar inte längre! Vem håller du kär?

Farmen levererade som alltid, tog bussen med madde och elin vid tio snåret, jag och en kvinna i 50års åldern med rosa cowboyhatt hade sånglektioner för hela bussen, sjöng leende guldbruna ögon och vill du bli min fru.
Ångrar att jag inte köpte mig en egen cowboyhatt igår, har ju blivit lovad en;)
Träffade m, m och r när vi kom in, dansade, shottade hallonlakrids och sjöng mig hes. Vilken underbar kväll! Jag vill tillbaka, göra om allt igen!!!


Jag har så mycket som vill ut, men som jag inte kan skriva här... ojoj,
Åh, Emelie åh, åh, Emelie.
Sen den första dan stod det klart för mig
om hur allt ska bli.
Åh, Emelie, åh, åh, Emelie.
Allt kan bli så bra om du svarar ja
mellan oss två Emelie.

Om du bara svara ja
vet jag vi kan få det bra.
Vi skall göra allt vi drömt om lilla vän.
Jag kände jag vill ha dig
sen den första blicken som du gav mig.
Du har allt det där som andra inte har.
Är du osäker på mig
så ska jag försäkra dig.
Låt mig få en chans att visa vem jag är.
Jag är beredd om du vill svara
annars får du nog förklara
varför jag ska gå och vänta här på dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0