Klockan tickar, minut lägs till minut och jag önskar att det aldrig tog slut..

15 juni och kvällen har spenderats ute i kallax hos kusinen som fyllt år,
jag och alex tog en promenad med hundarna ner till vattnet och badade sen har det bjudits på gotårta som det brukas:)

Nu sitter jag här med melker i knät och bruno liggandes på fötterna och lyssnar på what are words, tänk om det fanns någon som skulle göra samma för mig, tänk om.
Den spelas då på repeat:)
Har hunnit med att göra en hallontårta med chokladmosse nu på kvällskvisten också som ska avnjutas imorgon då det är min födelsedag! Man blir hela 21 år...
Så nu ska jag hoppa i säng och förhoppningsvis vakna med frukost på sängen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0