I'm going backwards through time at the speed of light

Sitter och göra pappas bokföring, håller på att hungra ihjäl, ska fara förbi max eller korvgubben och äta när nu grabbarna kommer.
Ikväll blir det nog film och gotta hos tommy och lina, fredagsmys.

Måste jag berätta att förra helgen dämde jag min iphone i golvet, jag har aldrig haft sådan ångest, den funkar inte och pratade just med en kille från jan hansson och han menar på att det bästa jag kan göra är att kolla upp hemförsäkringen, för en iphone lagar man inte - för att har dom en gång gått sönder så brukar det inte funka att laga. Tur att jag jobbar på försäkringsbolag, ska prata med Micke på måndag om hur jag ska göra. Ångest!


Kommentarer
Postat av: Raymondtina

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-08-25 @ 08:19:48
URL: http://raymondtina.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0