But the only anesthetic that makes me feel anything kills inside

Vad ska man ta sig till?
Jag ligger återigen sängliggandes, jag får aldrig bli frisk..
Var hos doktorn förra måndagen och då visade det sig att jag hade lunginflammation på vänsta lungan så jag fick medicin, "kom tillbaka om det inte blir bättre.."
Dom lever på dom orden, att kunder kommer tillbaka, fan nu ligger jag med så jävla ont från halsen och ner i bröstet, knölar och var i halsen, sen gör det ju inte saken bättre att jag är svullen och kan inte svälja.
Det blir bara värre............
Sist jag hade lunginflammation så fick jag öroninflammation samtidigt så man undrar ju vad man har nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0