TIDSFÖRDRIV

SEX & KÄRLEK
Är du singel nu? nej
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa förhållanden är helt klart att föredra
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? mja så länge man trivs
När hade du sex senast? deni
Har du kört oskyddat nån gång? ja
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja det har jag
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja och det hade jag all rätt att vara TYVÄRR
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ja men det var nog inte värt det
Haft sex och sedan ångrat dig? nej hoppar inte i säng med första bästa direkt
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ung och dum var de va?
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? oja
Sparat något från ett gammalt förhållande? ja det är väl klart
Somnat gråtande pga kärleken? ung och dum..
Varit på en blind date? aldrig
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? mitt nuvarande förhållande har pågått i över 5 år
Har du någonsin varit kär? ja
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja och jag ångrar att jag var en sån dumbom!

KOMPISAR
Har du nån bästa vän? ja de har jag
Är du ofta med dina vänner? försöker spendera så mycket tid det bara går
Vad brukar ni hitta på? prata strunt och skratta
Bästa minnet med nån vän? alanya -09
Säg namnen på några riktigt bra vänner? jennifer, emma, marie & sanna
Kan du vara dig själv med dina kompisar? oja det är väl klart
Har du hatat din bästa vän? ja de har jag.
Litar du på din bästa vän? kanske inte berättar allt men ja jag litar på mina vänner.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? oja det kan man säga
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? det också.
Vart bor din bästa vän? har många så på många olika ställen
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? ja det händer att man ventilerar 
Har du ljugit för någon kompis någongång? ja
Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja
Ljuger du för dina vänner ofta? nej
Vilken kompis var du senast med? marie
Har du många kompisar i din klass? har ingen klass men jag hade en massa kompisar i min klass
Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? ..
Två stycken vänner som du känt sen du var liten? jennifer och emma

SISTA SOM
Du fick en puss av
? tisseltassssel
Sov med dig i samma säng? mest troligt tobias
Du delade ett riktigt skratt med? marie
Du gick på bio med? tobias, micke, tommy, lina
Du höll i handen? tobias
Du gick på stan med? syster
Delade en pizza med dig? emma sanna och martina
Du ringde? pappa
Skickade ett sms till dig? johan
Du kramade? tobias
Gjorde dig lite besviken? min andre hälft
Gjorde dig mycket besviken? ?
Du skrev med på msn? brukar inte vara inne där så mycke mer
Du snackade skit om? nämner inga namn här
Du åkte bil med? mig själv
Gav dig en komplimang? oj jag ger många komplimanger 
Du kollade på film med? emma och martina men dom slocknade så man kan säga att jag kollade själv
Du åt med på resturang? tobias tommy och lina
Betalade något åt dig? tobias
Grät inför dig? det varlänge sen

BOENDE
Bor dina föräldrar tillsammans? joo
Om inte vem bor du mest hos? jag bor själv och har inga planer pöå att flytta hem igen
Har du eget rum? många egna tum
Egen dator? ja
Egen tv? ja eller tobias tv
DVD? ja
Boxer? ja inbyggd i tvn
Internet? i uttaget
Vilka färger går i ditt rum? vardagsrummet är grått & lila, köket är brunt & turkost, sovrummet är svart & rött, hallen är bruuuun. 
Har du stror golvyta? 68kvm
Får man plats att sova fler än en i din säng? bara pressa på, 180cm
Är köket stort? ja ganska
Ismaskin? tyvärr inte
Micro? oja
Glass i frysen just nu? jo två paket till och med
Fler än ett badrum? nej
Badkar eller dusch? badkar såklart 
Tvättstuga? har tvättmaskin
Balkong? oja
Bra grannar? haha

DIVERSE
Favoritfärg? turkos, lila, brun och svart
Mobiltelefon? iphone
Skola och program? gått ut för länge sen.
Oskuld? nej
Senaste filmen du såg? deadly impact
Senaste låten du lyssnade på? dead by april - promise me
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Tack
Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? Vet inte
Hur många sms har du fått på din telefon? Säkert många
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Säkert många fler
Vad åt du till middag igår? pasta carbounara
Har du duschat idag? japp
Vad var det senaste du sa till din mamma? hejdå
Vad var det senaste din mamma sa till dig? ha de bra
Har du skolkat någongång? ung och dum var de
Är du en svartsjuk person? om jag behöver bli de?
Går vänner före en partner? beror på
Kommer du bra överens med din familj? mja dom är goa
Vad ska du äta till middag ikväll? hemmagjord pizza
Har du några syskon? lilla syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0