The absence of you is killing me,

All the laughing times,
Of all the sad and loving times,
Everything that's left from us is fading away!

Promise me to think of us as a time so wonderful.
Promise me to think of us still bright still colorful.
Promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed.

Surrounded by flames everywhere
What I used to be im not even there
The absence of you is killing me.



Har varit ute med Bruno och powerwalkat i en timme nu på morgonkvisten, hösten är så himla mysig, solen skiner och värmer ansiktet medans kylan börjar krypa sig på en och man är kall och huttrig. Det var både värmande och gott med en kaffetår då man kom in! Så nu efter en värmande dusch sitter man här och fryster fingrar och tår av sig, jag har verkligen kass blodcirkulation.
Ska ta bilen till storheden för att inhandla ett par byxor som är unganlagda från igår, så jäkla läckra kläder jag köpte igår, nu har jag nått höstnytt som jag kan åka ner till stockholm i för att sedan komma upp med en hel jäkla massa nytt ;-)
Och nä, jag har inte glömt bort arbetsbetygen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0