I'm gonna live my life everyday

Falska människor är det värsta jag vet, speciellt dom som slickar röv medans dom spottar grodor, men jag ska vara någorlunda vuxen och inte spendera min tid på att irritera mig på dig, de vet jag att dom flesta försöker med. Hähä!

Idag är det fredag och jag ska till frissan och sprätta pengar, ska behålla samma frilla men i med mer färg så vi får se vad Lotta har för tips och ideér idag :) Frammåt kvällen har gubben bestämt sig för bio så vi får väl se vad det bjuds på.


I'm gonna touch the sky
And I spread these wings and fly
I ain't here to play
I'm gonna live my life everyday

Never gonna be the same
Makes you wonder how the world keeps turning
Life, learning how to live my life
Learning how to pick my fights
Take my shots while I'm still burning

Hit the gas, take the wheel
I've just made myself a deal
There ain't nothing gonna get in my way

Goodbye, so long, I'm moving on





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0