I paint a picture of you in my head

Idag har man varit hurtig och först varit ute och cyklat 45 minuter med bruno som inte alls var på humör för att springa idag, han som älskar att vara ute.
Därefter mötte jag upp mamma på badet här i gammelstad för att simma,
jag simmade men mamma satt mest i bubbelpoolen för hon tyckte det var för kallt i bassängen ;) Givetvis åkte vi vattenkutchkana, mamma hördes låna vägar.
Haha nu sitter jag och dricker te och äter banan medans jag kokar blåbärssylt som ska ätas ikväll tillsammans med våfflor :)



Imorgon ska här ryckas upp, jobb och en massa utskrifter.
Jag ska inte sitta här och vänta.

Någon som har någon aning om stadium och team sportia börjat få in vinterjackor?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0