Life isnt about waiting for the storm to pass its about learning to dance in the rain

Som jag säkert skrev här förra veckan så var jag ju på arbetsintervju på ett försäkringsbolag här i stan den 1:a oktober, allt verkade okej förutom tiderna, 13-21 måndag till torsdag sen ledig fre, lör, sön...
Han som jag var in och pratade med hörde av sig i fredags och frågade om jag kunde komma in och träffa deras platschef idag klockan 15.
Måste jag säga att jag är nervös och står i valet och kvalet?
Men vad är ett jobb och erfarenhet mot det arbetslösa livet?
Med några få timmar kvar vet jag inte ens nu om jag kommer tacka ja om jag blir erbjuden. Jag måste vara egoistisk. Mår illa av nervositet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0