En p-lisa förstörde min dag

Var påväg till Bergnäset och luncha med Tobias då jag såg en liten äcklig lapp på rutan, guess what, jag hade fått parkeringsböter för att jag inte stod inom en p-ruta och då funderar jag hur i h-lvete ska jag kunna parkera med chevan i en p-ruta då bilen är för stor för att få plats i en parkeringsruta?! H-lvete så less!!!!!
Trodde p-lisan som var en liten äcklig karl med skägg att jag på något vis skulle få plats i en ruta och hur isf kunde han få för sig det då biljäveln är bredare och längre än en ruta!? Ändå stod jag rakt och fint men med det enda undantaget, jag var inte helt inom rutan, gör för helvete rutorna större då för alla kör inte runt i en liten golf!!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: anonym

GILLAAAAAA!!!!! <<<<333

2010-10-08 @ 09:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0