You can be heaven, I can be hell ..

Står på jobbet, idag igen, förvånad? Någon? Nää jag trodde väl det.

Igårkväll när jag slutade drog vi på kvantum och köpte massa mat och for upp på ormberget, inte dit ni tror utan ännu högre upp, det går inte ens en bilväg dit upp utan det blev skogsväg upp sen satt vi och kollade ut över stan medans solen gick ned, våran egna grillplats, skön avkoppling efter en heldags jobbande:)

Idag när jag slutar ska jag först fara och ta mig en kopp kaffe med mamma sen fara och unna mig själv femton minuter i solariet så jag får lite färg på kroppen, då kanske man vågar ha shorts i stockholm på mässan för det lär ju vara gode varmt, men man ska inte klaga, bara klä sig efter väder;) Jag längtar!

Bara för att jag är dement,
- fara till lulebo och beställa nytt golv till köket,
  klaga på decimeterspringan i ytterdörren
- ringa thomas
- ringa mats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0