Stockholm here we come!

står och inväntar att den sista timman ska gå av bara farten,
för jag vill hem och kolla igenom väskan för tionde gången innan jag kryper till kojs och vaknar imorgon för att vi ska bege oss mot flygplatsen och stpckholm!
det ska bli kul och se tobias min för det är faktikst första gången han ska flyga,
jag tror inte att han gillar det egentligen men nu blir han illa tvungen,
ska få med han till stockholm i höst också, bara vi :)

jaa, någon som vet av någon bra affär i stockholm? det var år och dagar sen jag var där sist så jag minns inget..

Kommentarer
Postat av: amanda

sarah, weekday, topshop, inget av deras h&m är likadant typ, alla har olika sortiment nästan :D

2010-05-25 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0