you are my heaven

Gud vilken underbar dag jag har haft, tills klockan fyra då jag började jobba villsäga. Nä men skämt åsido så vaknade jag och Tobias klockan sju båda två pigga som tuppar vilket aldrig annars har hänt och förmodligen aldrig kommer hända igen? Vi klev upp och Tobias for iväg och gjorde nå jobb sen for vi till Kvarnträsk med skotrarna och där har vi varit hela dagen,
så nu har man fått sig lite färg om kinderna:)

Är just för tillfället på jobbet, stänger idag igen, men det gör mig inte så mycket för alla människor i den här stan är panka nu och jag är själv så jag hoppas det blir en lugn kväll, sen ska jag ta mig hem och ner i badet med min älskling som har tagit ledigt imorgon då jag också är ledig då han har plogat hela fredagen och gårdagen då det har varit min lediga helg.
Annarsdå? jag står i ett vägskäl och vet inte åt vilket håll jag ska gå, jag har beslutsångest men vet att den ena vägen är bättre och gör mig gladare, så varför tvekar jag? antagligen för att framtiden och vuxenlivet är skrämmande.. Men jag ska bolla lite innan jag bestämmer mig vad som händer i mitt liv framöver, en chansning kan leda till någonting stort:)

ett stort ♥ till mina älsklingar tobias och bruno

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket =D

2010-03-23 @ 15:10:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0